Szukasz prostego rozwiązania dla Twojej korporacji taxi?
Chcesz obniżyć koszty dyspozytorni?
Nie chcesz długotrwałych zobowiązań?
Cenisz sobie niezależność Twojej korporacji?
A poznałeś już KOMBO System Taxi…?

Dlaczego KOMBO System Taxi?

  • System działa w chmurze, więc nie musisz kupować dodatkowych urządzeń.
  • Zarządzaj samodzielnie systemem Twojej korporacją taxi o każdej porze dnia i nocy: dodawaj i usuwaj taksówki/kierowców, uruchamiaj dodatkowe stanowiska dyspozytorskie, zmieniaj tryby pracy oraz generuj raporty i eksportuj dane.
  • Wybierz abonament dostosowany do Twoich potrzeb: z tradycyjną dyspozytornią lub z trybami pracy BEZ dyspozytorni.
  • Proste jak zakupy w internecie: zamawiasz i płacisz bezpośrednio na stronie, czekasz 3 dni, otwierasz maila z danymi logowania i od razu zaczynasz prace w systemie.
  • Możesz zrezygnować w każdej chwili.

Aplikacja do zamawiania taxi

Zdalna aktywacja online!

Aktywuj na 30 dni, bez zobowiązań.

Poznaj opinie naszych klientów!

Taxi Plus Władysławowo

5 star rating
5 star rating
5 star rating
5 star rating
5 star rating
Dość sceptycznie podchodziliśmy jako firma do tego programu. Nauczeni pracy na innym systemie i aplikacji opartej o telefonistki. Przypadek,sytuacja związana pandemią, zmusiła nas do szukania oszczędności. Kierowcy gdy usłyszeli o pomyśle zmiany systemu byli przeciwni zmianom. Nie wyobrażalne dla nich było iż może być coś zastępczego,nie mówiąc lepszego. Znany im przez lata system wydawał się jedynym dobrym.. Podkreślę że zbliżaliśmy się do okresu wakacyjnego. A nasza korporacja znajduje się we Władysławowie. Miasto nasze odwiedza latem około 100tys turystów. Zlecenia również mają charakter bardzo zróżnicowany. Brak wiedzy o adresie przez klientów, bary,restauracje,kluby nocne. Miejsca które funkcjonują jedynie latem. Są też miejsca nowo powstałe lub ze zmienionymi nazwami. Więc obaw było sporo. Czy KOMBO się sprawdzi? Skorzystaliśmy ze wszystkich możliwości tego programu. Mieliśmy zatem Telefonistkę która w godzinach „gorącej słuchawki” przekazywała nam zlecenia odczytywane jak dawniej z aplikacji w telefonie. Podkreślę iż pracowała na swym laptopie w domu. Zrezygnowaliśmy bowiem z opłacanej wcześniej centrali. W pozostałych godzinach koledzy odbierali sami zlecenia. Wiem brzmi irracjonalnie . Jednak system KOMBO umożliwia zachowanie porządku,zachowania kolejki, odbierania zleceń z postoju ale i będąc w ruchu (giełda). Co ważniejsze! Każdy klient miał możliwość uzyskania połączenia. Bowiem wszyscy pracujący taksówkarze stawali się dyspozytorem. Rozmowa jednego z nas z klientem, z automatu przekierowywała do kolejnego kierowcy z kolejki połączenie innego klienta. Telefonistka może przecież odebrać tylko jedno połączenie w danej chwili. Co ograniczało ilość zleceń w chwilach szczytu. Mógłbym opisywać dalej system Kombo. Ale napisze jedynie tak. Dziś nasza firma-koledzy. Z zadowoleniem i wręcz pochwałami ocenia zmianę. To był strzał w dziesiątkę. Zeszliśmy z kosztów. A jakość naszej pracy uważam wzrosła. 35 kierowców pracujących w naszej korporacji podziela to zdanie. Z czystym sumieniem zachęcam korporacje w małych ale i większych miastach do spróbowania tego rozwiązania. Po trzech (próbnych-bezpłatnych) miesiącach nie wrócicie do poprzedniego modelu pracy. 🙂 Pozdrawiamy z Władysławowa. Prezes Taxi Plus.
Rafał Wołoszyk
Prezes Taxi Plus
Współpraca od 2020 roku

KOLOR TAXI Ełk

5 star rating
5 star rating
5 star rating
5 star rating
5 star rating
Jeśli ktoś ma problem z wyborem aplikacji dla własnej korporacji z powodu niedopasowanych algorytmów do dotychczasowego systemu pracy polecam system KOMBO! Wiele firm proponuje własne algorytmy narzucając system pracy jaki sobie wymyślili… Twórcy w KOMBOTECHU dopasowali rewelacyjnie system do naszych przyzwyczajeń, do naszego pomysłu na szybkie podstawienie się po klienta przy okazji obniżając koszty „pustych przebiegów”. Prosty interfejs terminala, przejrzyste kafelki w wielu barwach ułatwiają pracę w systemie… Zasługuje również na pochwałę kontakt w razie pytań, problemów. Sympatyczni ludzie!!! Długi okres próbny (testowy) pozwala nauczyć się pracować na systemie a nie tylko zapoznać się z wyglądem i funkcjami w teorii jak u konkurencji. Podczas trwania testu można wprowadzać zmiany by dopasować system do własnych wymagań. Dziękujemy za pomoc we wdrożeniu systemu w naszej korporacji Dariuszowi wraz z całą ekipą! Stawiamy na długotrwałą współpracę w systemie KOMBO SYSTEM TAXI.
Polecamy – KOLOR TAXI EŁK
Ireneusz Dzierżyk
KOLOR TAXI Ełk
Współpraca od 2020 roku

Stowarzyszenie
Taxi Ostrowiec

5 star rating
5 star rating
5 star rating
5 star rating
5 star rating
Z firmą współpracujemy od 7miesięcy. Pan Darek jest do dyspozycji o każdej porze i służy pomocą. Aplikacja aktualizowana jest na bieżąco. System spełnia nasze oczekiwania. Jesteśmy zadowoleni. Polecam.
Ryszard Batugowski
Stowarzyszenie Taxi
Ostrowiec Swiętokrzyski
Współpraca od 2020

Super Radio Taxi
Przemyśl

5 star rating
5 star rating
5 star rating
5 star rating
5 star rating
Z firmą combo system taxi współpracujemy już przeszło rok żadnych problemów i konkurencyjne ceny miła i fachowa obsługa polecam
Super Radio Taxi Przemyśl
Współpraca od 2019

Hallo Taxi Puck

5 star rating
5 star rating
5 star rating
5 star rating
5 star rating
Z firmą Kombotech współpracujemy od jesieni 2019 roku, najpierw korzystaliśmy z aplikacji do zamawiania taksówek a od trzech miesięcy pracujemy także w trybie Telefonicznego przyjmowania zleceń ( pasażer-kierowca taksówki ). Z właścicielami firmy jest bardzo dobry kontakt przez co wspólnie możemy podnosić poziom usług.
Adam Wolszon
Właściciel Hallo Taxi Puck
Współpraca od 2019

STW TAXI Kołobrzeg

5 star rating
5 star rating
5 star rating
5 star rating
5 star rating
Jestem bardzo zadowolona ze współpracy z Panem Darkiem, na którego mogę zawsze liczyć gdy mam jakiekolwiek pytania techniczne. W systemie co rusz pojawiają się nowe funkcje, które uwzględniają również moje sugestie oraz potrzeby mojej korporacji.
Wanda Bezłada
Właściciel STW TAXI Kołobrzeg
Współpraca od 2013

Merc Taxi Grudziądz

5 star rating
5 star rating
5 star rating
5 star rating
5 star rating
Pracujemy na tym systemie 8 lat.
Bardzo dobra komunikacja z dostawcą i dużo aktualizacji, które dostosowują system do obecnych potrzeb.
Łukasz Lubiatowski
Właściciel Merc Taxi Grudziądz
Współpraca od 2012 roku

Green Taxi Olsztyn

5 star rating
5 star rating
5 star rating
5 star rating
5 star rating
Kiedy rozpoczęliśmy współpracę w 2012 roku, był to najbardziej innowacyjny system dla taksówek na rynku i uważam, że w dalszym ciągu taki pozostaje. System cały czas się rozwija, jest stabilny i działa bez zarzutu. Nowe moduły są zawsze dobrze przemyślane i dopracowane.
Arkadiusz Trzeciak
Dyrektor Green Taxi Olsztyn
Współpraca od 2012 do 2023 roku

Zdalna aktywacja online!

Aktywuj na 30 dni, bez zobowiązań.

Praktyczne funkcje KOMBO System Taxi:

🆕 Telefoniczne przyjmowanie zleceń przez kierowców

Nowość w KOMBO System Taxi! Teraz telefoniczne zamówienia taxi mogą przyjmować również kierowcy dzięki technologii łączącej rozmowy telefoniczne klientów korporacji bezpośrednio z kierowcami, zgodnie z kolejką.

Przeczytaj o Telefonicznym przyjmowaniu zleceń przez kierowców

🆕 Mobilny Dyspozytor

Nowość w KOMBO System Taxi! Teraz zlecenia można wprowadzać do systemu również na smartfonie. Mobilny Dyspozytor pozwala, szczególnie niedużym korporacjom, zaoszczędzić na kosztach zatrudnienia dyspozytorek. Zlecenia w początkowej fazie rozwoju korporacji może przyjmować dowolna osoba (lub osoby) posiadająca smartfon, np. upoważniony kierowca taksówki, czy też właściciel korporacji lub członek rodziny, w trakcie wykonywania innych zadań.

Przeczytaj o Mobilnym Dyspozytorze

Automatyczne zamawianie taxi

W KOMBO System Taxi jest możliwe odbieranie zleceń również całkowicie bez udziału dyspozytorki.

Przeczytaj o automatycznym zamawianiu

Telefon jako terminal

W systemie jako terminale wykorzystywane są telefony z systemem Android. Telefony takie, z wbudowanym GPS oraz obsługą Internetu komórkowego, są łatwo dostępne i tanie, co pozwala na szybkie rozpoczęcie pracy z systemem.

Przeczytaj o terminalu

Wyliczanie ceny przejazdu

Przy odbieraniu zlecenia klient może opcjonalnie podać adres docelowy i wówczas system wyliczy cenę przejazdu. Zależnie od korporacji cena ta może być ceną informacyjną lub ceną za kurs (maksymalną). Cenę można podać klientowi a system automatycznie prześle ją do taksówkarza wraz z adresem docelowym kursu.

Przeczytaj o wyliczaniu ceny

Wysyłka SMS

SMS wysyłany jest przez system, automatycznie do klienta, w momencie gdy taksówka zbliża się do miejsca odbioru klienta. Zabezpiecza to przed zbyt wczesnym wyjściem zamawiającego z domu/lokalu, a jednocześnie pozwala klientowi spokojnie przygotować się do wyjścia.

Przeczytaj o wysyłce SMS

Oprogramowanie VoIP zamiast tradycyjnej centralki sprzętowej

W system wbudowana jest internetowa centrala VoIP (oprogramowanie), która zastępuje tradycyjną centralkę sprzętową. Rozwiązanie to pozwala zaoszczędzić na kosztach inwestycyjnych korporacji taxi, gdyż do pracy w systemie wystarczy smartfon. Rozwiązanie VoIP umożliwia dyspozytorkom na pracę z dowolnej lokalizacji oraz skraca czasu obsługi zlecenia, dzięki identyfikacji dzwoniącego klienta oraz podpowiedziom z listy adresów ostatnich zleceń klienta.

Przeczytaj o centrali VoIP

Pełna integracja z mapami

Pełna integracja z mapami pozwala nam na wyznaczanie stref przy pomocy rysowania obszarów na mapie, co zaoszczędza czas, niezbędny w innych systemach do rozpoczęcia pracy. W naszym systemie nie ma potrzebny wypisywania nazw ulic i zakresów numerów budynków jakie znajdują się w strefach. Na podstawie narysowanych obszarów i wpisanego podczas wysyłania zlecenia adresu, system automatycznie znajdzie pozycję GPS adresu i wyznaczy strefę, w której znajduje się klient.

Przeczytaj o mapie

Pozycjonowanie GPS

Wykorzystanie odbiorników GPS wbudowanych w telefony pozwala na śledzenie realizacji zleceń przez taksówkarzy jak i udostępnienie zaawansowanych funkcji wyboru taxi opartych o mapy. Najpopularniejszym z dostępnych algorytmów, jest wybór taxi z najbliższym dojazdem do klienta, co pozwala zaoszczędzić taksówkarzowi benzynę a klientowi skraca czas oczekiwania.

Przeczytaj o mapie

Przyspieszenie obsługi klienta

Dzięki systemowi możliwe jest znaczne przyspieszenie obsługi klienta:

  • Po odebraniu telefonu dyspozytorka widzi na ekranie ostatnie zlecenia klienta i może wybrać z listy miejsce gdzie powinno podjechać taksówka, co pozwala zaoszczędzić nam wpisywania adresu.
  • W przypadku nowych klientów, system podpowiada dyspozytorce nazwę ulicy podczas jej wpisywania. Już po wpisaniu trzech znaków można wybrać ulicę z listy, dopisać numer i wysłać zlecenie do taxi.
  • Cała aplikacja dyspozytorki może być obsługiwana bez udziału myszki, przy pomocy skrótów klawiszowych, dzięki czemu od odebrania telefonu do odłożenia słuchawki można wprowadzić zlecenie do systemu w mniej niż 10 sekund.

Przeczytaj o dyspozytorze

Algorytmy wyboru taxi

W systemie mamy dostępne różne algorytmy wyboru taxi do zlecenia:

  • podział na strefy i wybór taxi ze strefy,
  • wybór taxi z najbliższym dojazdem do klienta, z możliwością określenia najdłuższego możliwego dojazdu,
  • wybór na podstawie strefy a następnie, przy braku w strefie, najbliższej taxi, zgodnie z ustawionym dojazdem maksymalnym,
  • wybór taxi oczekującej najdłużej na zlecenie a znajdującej się w określonej w konfiguracji odległości od klienta.

Wszystkie te algorytmy dostępne są w konfiguracji systemu i mogą być przełączane przez osoby uprawnione (wybrane dyspozytorki), w dowolnym momencie działania systemu, poprzez panel konfiguracyjny.

Przeczytaj o algorytmach wyboru taxi

Zdalna aktywacja online!

Aktywuj na 30 dni, bez zobowiązań.