Automatyczne połączenie telefoniczne z taxi

W systemie udostępniliśmy nowe opcje, które pozwolą na bezpośrednie połączenie telefoniczne klienta z taksówkarzem. Dzięki nowemu modułowi klient może rozmawiać bezpośrednio z taxi w celu ustalenia dokładnego czasu i miejsca jego odbioru.

Rozwiązania te sprawdzą się wyjątkowo dobrze w małych korporacjach, które nie stać na utrzymanie dyspozytorni jak i w dużych korporacjach pozwalając w okresach nasilonego ruchu odciążyć dyspozytornię od obsługi klientów mających już realizowane w systemie zlecenie taxi.

Pierwsza z opcji pozwala systemowi na przekierowanie rozmowy z dyspozytorni bezpośrednio do obsługującej pasażera taksówki (bez udziału dyspozytorki) w momencie, gdy już po zamówieniu zlecenia klient chce dowiedzieć się gdzie jest aktualnie taxi lub dokładniej ustalić miejsce i czas podjazdu.

Druga opcja to możliwość przekierowania rozmowy zawsze do pierwszej w kolejce oczekującej na zlecenie taksówki. Zakładamy tutaj działanie korporacji bez udziału dyspozytorek. Klienci zamawiający zlecenia poprzez numer główny korporacji łączeni są bezpośrednio z taksówkarzami oczekującymi na zlecenie i z nimi indywidualnie ustalają szczegóły kursu oraz miejsce odbioru.

Rozwiązania te są kolejnymi po priorytetowej obsłudze klientów z przypisanym zleceniem, pozwalającymi na jak najszybsze obsłużenie pasażera.

Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.