Cennik

Jak naliczane są opłaty?

Dostęp do zasobów system esysTaxi jest usługą świadczoną w ramach abonamentu miesięcznego:

  • Do 10 taxi - 200,00 zł netto/miesiąc.
  • Od 11 taxi - 20,00 zł netto za taxi/miesiąc. Na przykład 40 taxi = 40*20=800,00 zł netto/miesiąc.
  • Przy dużych ilościach taxi możliwe negocjacje indywidualne.

Podana cena jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego.

Co zawiera się w abonamencie za taxi?

W ramach abonamentu za taksówki zapewniamy:

  • Aplikację dyspozytora do samodzielnej instalacji wraz z instrukcją online.
  • Aplikację terminala do samodzielnej instalacji wraz z instrukcją online.
  • Możliwość jednoczesnej pracy do 4 dyspozytorów.
  • Zdalne szkolenie z obsługi systemu przeprowadzane przez Internet przed wdrożeniem oprogramowania.
  • Aplikację WWW dla pasażerów do samodzielnego zamawiania taxi (bez udziału dyspozytorki).
  • Aplikację WWW dla pasażerów do śledzenia taxi jadącej po pasażera.
  • Aplikację WWW dla pasażerów do oceny kursu.
  • Integrację z oprogramowaniem obsługującym płatności kartą: SumUP. Kliknij po rabat na zakup terminala płatniczego.
  • Zgłaszanie awarii na specjalny numer komórkowy, całą dobę, 7 dni w tygodniu.
  • Pomoc w obsłudze systemu w dni robocze (zdalny pulpit oraz kontakt telefoniczny).
  • Utrzymanie oraz obsługę serwera systemu esysTaxi znajdującego się w Centrum Danych.
  • Wbudowaną w system internetową centralę telefoniczną VoIP z darmowym 9 cyfrowy numerem telefonu stacjonarnego w wybranej strefie numeracyjnej. Istnieje również możliwość współpracy ze sprzętowymi centralami VoIP Slican oraz Platan (podstawowa integracja: rozpoznawanie numeru dzwoniącego pasażera).
  • Utrzymanie oraz obsługą serwerów map OpenStreetMap (udostępniane systemowi usługi: mapa poglądowa, wyznaczanie tras i adresów).
  • Monitoring działania systemu wraz z jego usługami/modułami dodatkowymi.
  • Automatyczne wykonywanie kopi zapasowych.
  • Umowa na czas nieokreślony z 30 dniowym okresem wypowiedzenia. Możliwość negocjacji czasu trwania umowy i okresu wypowiedzenia.
  • Dostęp do API systemu w celu integracji z własnymi rozwiązaniami do zamawiania taxi przez pasażerów.
  • Możliwość wysyłki SMS przez telefon z Androidem z kartą SIM klienta i abonamentem NO LIMIT lub przez wybrane API SMS. Istnieje możliwość integracji z wykorzystywanymi dotychczas przez korporację rozwiązaniami.

Co musi posiadać dyspozytornia?

Wymagania co do dyspozytorni możemy podzielić na następujące warianty.

Dyspozytor zdalny

  • Łącze internetowe o minimalnych prędkościach 4Mbps/1Mbps.
  • Komputer spełniający minimalne wymagania systemu z podłączonymi słuchawkami i mikrofonem bądź telefonem VoIP.

Dyspozytornia wielostanowiskowa

  • Łącze internetowe o minimalnych prędkościach 4Mbps/1Mbps (swobodna praca do 5 dyspozytorów).
  • Dla każdej dyspozytorki komputer spełniający minimalne wymagania systemu z podłączonymi słuchawkami i mikrofonem bądź telefonem VoIP.

Dyspozytornia z opcjonalną sprzętową centralą VoIP

  • Jedna z obsługiwanych sprzętowych central VoIP:
    • Centrala Slican obsługująca protokół CTIP po TCP/IP.
    • Centrala Platan obsługująca protokół PCTI po TCP/IP.
  • Łącze internetowe o minimalnych prędkościach 4Mbps/1Mbps ze stałym adresem IP.
  • Modem/router dostępu do Internetu pozwalający na ustawienie przekierowań portów w celu połączenia z centralą znajdująca się na dyspozytorni.
  • Dla każdej dyspozytorki komputer spełniający minimalne wymagania systemu.
  • Dla każdej dyspozytorki telefon podłączony do sprzętowej centrali.

Co musi posiadać taksówkarz?

Wymagania do pracy taksówkarza w systemie możemy podzielić na następujące warianty.

Wersja minimalna

  • Telefon (smartfon) lub tablet działający w systemie Android 4.0 lub lepszym:
    • Z wbudowanym odbiornikiem GPS.
    • Z wbudowanym dostępem do internetu bezprzewodowego z sieci komórkowej (2G/3G/UMTS/LTE).
  • Zalecany uchwyt na telefon do wygodnej pracy.

Wersja z obsługą płatności kartą

  • Telefon (smartfon) lub tablet działający w systemie Android 4.3 lub lepszym:
    • Z wbudowanym odbiornikiem GPS.
    • Z wbudowanym dostępem do internetu bezprzewodowego z sieci komórkowej (2G/3G/UMTS/LTE).
    • Z obsługą Bluetooth Low Energy (LE)
  • Terminal płatniczy Sum Up. Kliknij po rabat na zakup terminala płatniczego.
  • Zalecany uchwyt na telefon do wygodnej pracy.
Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.