Kontakt

Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania!

Skontaktuj się z nami telefonicznie, mailowo lub poprzez formularz kontaktowy.

Zapraszamy do kontaktu!
Dariusz Bączkowski i zespół firmy

Nasze biuro jest czynne w dni robocze:
od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-16:00

Poza tymi godzinami pracujemy nad rozwojem systemu KOMBO Taxi 🙂

Nasi klienci w pilnych sprawach mogą się oczywiście z nami kontaktować 24h/7d na specjalny numer alarmowy.

Nazwa i adres firmy:

KOMBOTECH Dariusz Bączkowski
ul. Łąkowa 24
75-669 Koszalin
NIP: 6692382899
Weryfikacja w CEIDG

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

Możesz testować system krócej niż 3 miesiące, ale nie ma możliwości obniżenia ceny okresu próbnego.

Do 7 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności za 3-miesięczny okres próbny, przesyłamy mailem dane logowania do systemu wraz z instrukcją krok po kroku jak rozpocząć pracę w systemie. Jak tylko zainstalujesz wszystkie aplikacje niezbędne do pracy w wybranym przez Ciebie trybie, od razu możesz rozpocząć pracę (przyjmować zlecenia od pasażerów i przekazywać do kierowców).

Tak. W trakcie 3-miesięcznego okresu próbnego otrzymujesz dostęp do pełnej wersji systemu i możesz testować system w trakcie normalnej pracy.

Tak. Otrzymasz od nas instrukcję krok po kroku jak rozpocząć pracę w systemie oraz dane logowania na maila. Większość ustawień również możesz dokonać samodzielnie z Panelu Administracyjnego z dowolnego miejsca (wystarczy otworzyć adres internetowy Panelu korporacji w przeglądarce i zalogować się).

To zależy głownie od wielkości korporacji taxi (ilości kierowców oraz ewentualnych stanowisk dyspozytorskich).
Przykładowo: Pierwsza instalacja Aplikacji kierowcy zajmuje średnio 15 min. Pierwsze uruchomienie Mobilnego Dyspozytora zajmuje ok 10 minut.
Korporacja taxi, która posiada 10 samochodów może rozpocząć pracę nawet w 3 godziny, natomiast korporacja która posiada 100 samochodów jest gotowa do pracy w ciągu kilku dni roboczych.

Tak. Pomocy w zakresie obsługi systemu udzielamy mailowo, telefonicznie, oraz poprzez zdalny pulpit w godzinach pracy biura (od poniedziałku do piątku od 10:00 do 16:00). Dodatkowo otrzymasz od nas całodobowy numer alarmowy.

Dostęp do systemu możesz przedłużyć opłacając kolejny miesiąc w Panelu Klienta.

Możesz zrezygnować w dowolnym momencie, wystarczy, że nie wykupisz dostępu do systemu na kolejny miesiąc (nie musisz przesyłać nam wypowiedzenia).

Formularz kontaktowy