Promocje dla pasażerów

Zachęć klientów do korzystania z usług Twojej korporacji taxi proponując im program lojalnościowy.

Dzięki dostępnym w systemie esysTaxi opcjom naliczania punktów, rabatów oraz zleceń promocyjnych możesz stworzyć wygodny i dostosowany do potrzeb Twojej korporacji taxi program lojalnościowy.

Punkty

System może naliczać po każdym kursie punkty na koncie klienta.

  • Punkty są naliczane na podstawie kwoty za przejazd. Klient może sprawdzić ilość zebranych punktów w aplikacji do zamawiania taxi.
  • Sam zadecyduj na co klient może zamienić punkty i jaka ich ilość jest potrzebna, aby otrzymać prezent.
  • Aby zachęcić klientów do korzystania z aplikacji do zamawiania taxi (bez udziału dyspozytorki) punkty mogą być naliczane tylko dla klientów zamawiających przez aplikację.

Zlecenie promocyjne

Po kilku kursach może być naliczany przejazd promocyjny.

  • Korporacja ustala indywidualnie z kierowcami co oznacza kurs promocyjny. Przejazd promocyjny może być objęty zniżką np. 50% lub może być przejazdem bezpłatnym (informacja o kursie promocyjnym wyświetla się na terminalu taksówkarza na ekranie zlecenia).
  • Przejazdy promocyjne mogą być naliczane dla wszystkich klientów lub tylko dla klientów zamawiających przez aplikację.

Rabat

Zachęć klientów do korzystania z aplikacji do zamawiania taxi bez udziału dyspozytorki oferując im stały rabat.

  • W jaki sposób klienci dowiedzą się o rabacie? Możesz ustawić wysyłkę SMS do klientów z informacją o rabacie przy korzystaniu z aplikacji.
  • Jako rabat można ustawić stałą kwotę np. 2zł lub 10%. Rabat wówczas wyświetli się na terminalu taksówkarza kolorem niebieskim na ekranie zlecenia.
Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.