Wyliczanie ceny przejazdu taxi

Jakie są korzyści z wyliczania ceny przejazdu?

Cena podana klientowi może spełniać dwa zadania:

  • być ceną jedynie informacyjną dla klienta,
  • być cena maksymalną dla klienta.

W przypadku informacyjnym klienci będą zgłaszali znaczne różnice podanej ceny od ceny taksometru, co pozwoli na usunięcie nieuczciwych taksówkarzy z korporacji.

W przypadku ceny maksymalnej klient ma pewność co do ceny przejazdu, przez co zwiększa się jego zaufanie do taksówkarzy danej korporacji. Jednocześnie powoduje to nieopłacalność oszustw. Nikt nie zapłaci za dodatkowo przejechane kilometry więc zmuszamy taksówkarza do dowiezienia klienta jak najkrótsza drogą do celu.

Czy klient musi podawać adres docelowy?

Klient musi podać adres docelowy wyłącznie wtedy, gdy chce poznać cenę zlecenia. Jednocześnie zlecenie musi być prostym zleceniem przejazdu z punktu odbioru do punktu docelowego bez przejazdu przez dodatkowe punkty lub dodatkowych postojów. W przypadku skomplikowanych zleceń klient musi jechać za cenę wyznaczoną przy użyciu taksometru.

Jak realizowane jest zlecenie z wyliczeniem ceny?

Klient dzwoniąc na dyspozytornie podaje adres odbioru oraz docelowy. Na podstawie danych wprowadzonych przez dyspozytorkę system wyznacza cenę przy użyciu ustawionych w konfiguracji parametrów. Cena ta podawana jest klientowi i jednocześnie cena wraz z adresem docelowym jest wysyłana w informacjach o zleceniu do taksówkarza wybranego do jego realizacji.

Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.