Promocje dla pasażerów
Zachęć klientów do korzystania z usług Twojej korporacji taxi proponując im program lojalnościowy.
Dzięki dostępnym w KOMBO System Taxi opcjom naliczania punktów, rabatów oraz zleceń promocyjnych możesz stworzyć wygodny i dostosowany do potrzeb Twojej korporacji taxi program lojalnościowy.
Punkty
System może naliczać po każdym kursie punkty na koncie klienta.
- Punkty są naliczane na podstawie kwoty za przejazd. Klient może sprawdzić ilość zebranych punktów w aplikacji do zamawiania taxi.
- Sam zadecyduj na co klient może zamienić punkty i jaka ich ilość jest potrzebna, aby otrzymać prezent.
- Aby zachęcić klientów do korzystania z aplikacji do zamawiania taxi (bez udziału dyspozytorki) punkty mogą być naliczane tylko dla klientów zamawiających przez aplikację.
Zlecenie promocyjne
Po kilku kursach może być naliczany przejazd promocyjny.
- Korporacja ustala indywidualnie z kierowcami co oznacza kurs promocyjny. Przejazd promocyjny może być objęty zniżką np. 50% lub może być przejazdem bezpłatnym (informacja o kursie promocyjnym wyświetla się na terminalu taksówkarza na ekranie zlecenia).
- Przejazdy promocyjne mogą być naliczane dla wszystkich klientów lub tylko dla klientów zamawiających przez aplikację.
Rabat
Zachęć klientów do korzystania z aplikacji do zamawiania taxi bez udziału dyspozytorki oferując im stały rabat.
- W jaki sposób klienci dowiedzą się o rabacie? Możesz ustawić wysyłkę SMS do klientów z informacją o rabacie przy korzystaniu z aplikacji.
- Jako rabat można ustawić stałą kwotę np. 2zł lub 10%. Rabat wówczas wyświetli się na terminalu taksówkarza kolorem niebieskim na ekranie zlecenia.