Telefoniczne przyjmowanie zleceń przez kierowców
KOMBO System Taxi umożliwia pracę korporacji taxi bez ponoszenia kosztów dyspozytorni (wynajmu pomieszczeń oraz zatrudniania dyspozytorek). Osiągniecie to jest możliwe dzięki bezpośredniemu połączeniu dzwoniącego klienta z kierowcą.
Korzyści i funkcje dostępne w trybie Dzwonienia do kierowców:
*Uwaga!
Aby skorzystać z modułu Telefoniczne przyjmowanie zleceń przez kierowców, należy założyć konto telefonii internetowej u operatora VoIP. Za rozmowy przekierowane do kierowców, operator VoIP pobiera opłaty zgodnie z cennikiem. Szacowane koszty to ok. 4 gr netto za rozmowę (zlecenie) przy założeniu średniego czasu rozmowy 20 sekund i cenie 10 gr netto/minutę rozmowy z naliczaniem sekundowym.
Zobacz: Wymagania techniczne
Zdalna aktywacja online!
Aktywuj na 30 dni, bez zobowiązań.
Jak wygląda przyjmowanie zlecenia w trybie Dzwonienia do kierowców?
- Klient dzwoni, aby zamówić taksówkę.
- System kieruje połączenie (dzwoni) do kierowcy, który jest pierwszy w kolejce (czeka najdłużej na zlecenie).
- W przypadku braku wolnej taksówki, system może zadzwonić jednocześnie do wszystkich kierowców jadących z pasażerem (wtedy zlecenie otrzyma kierowca, który pierwszy odbierze połączenie).
- W przypadku braku jakichkolwiek taksówek, które mogłyby przyjąć zlecenie, korporacja może ustawić dowolny numer(y) telefonu, na który zostanie przekierowane połączenie.
- Kierowca odbiera połączenie (korporacja decyduje o tym, czy kierowca widzi numer telefonu klienta).
- Po zakończonej rozmowie, kierowca zapamiętuje adres odbioru pasażera i od razu jedzie po klienta 🙂 lub podaje adres dzięki funkcji rozpoznawanie głosu, a następnie:
- Jeżeli jest to zlecenie terminowe, kierowca wprowadza je w Aplikacji Kierowcy, a następnie znów wskakuje na pierwsze miejsce w kolejce.
- Jeżeli jest to jedynie zapytanie (a nie zlecenie), kierowca po zakończonej rozmowie może powrócić na pierwsze miejsce w kolejce.
- Jeżeli kierowca nie może zrealizować zlecenia, np. nie realizuje zakupów lub nie przewozi więcej niż 4 pasażerów, kierowca wprowadza zlecenie w Aplikacji Kierowcy a następnie system szuka taksówki, która spełnia wymogi i jednocześnie czeka najdłużej na zlecenie.
- Klient otrzymuje SMS z linkiem do śledzenia taksówki (w korporacjach wysyłających SMS-y).
- W trakcie obsługi zlecenia, gdy pasażer zadzwoni ponownie, zostanie połączony z kierowcą jadącym po niego (korporacja decyduje o tym, czy kierowca widzi numer telefonu klienta).
- W trakcie jazdy po pasażera, kierowca może wykonać połączenie telefoniczne do klienta. System łączy rozmowę automatycznie.
- Gdy kierowca jest już pod adresem odbioru klienta, może wysłać SMS informujący pasażera o czekającej pod adresem taksówce (w korporacjach wysyłających SMS-y).
- Gdy klient wsiada do taksówki kierowca oznacza w systemie odebranie pasażera i realizuje przejazd.
W KOMBO System Taxi, dostępny jest również Mobilny Dyspozytor (wyznaczony na dyżurze kierowca przyjmuje zlecenia na smartfonie) oraz tradycyjny Program Dyspozytor (stacjonarny na dyspozytorni lub zdalny u dyspozytorek w domach, do pracy przy komputerze).
Dodatkowo klienci korporacji taxi mogą zamawiać taxi poprzez Aplikację do automatycznego zamawiania taxi, która pozwala na zamówienie taksówki bez kontaktu telefonicznego.
Wszystkie opcje zamawiania taxi tworzą w systemie odpowiedni Rejestr zleceń wymagany tzw. ustawą Lex Uber.
Zobacz: Wymagania techniczne.
Zdalna aktywacja online!
Aktywuj na 30 dni, bez zobowiązań.