KOMBO System Taxi: Internetowy System Taxi

Co wyróżnia KOMBO System Taxi?

Mobilny Dyspozytor
do wygodnego
przyjmowania zleceń
na smartfonie

Własne logo korporacji
w Zamawiaczce –
aplikacji do zamawiania taxi przez pasażera
bez udziału dyspozytorki

Ten sam system,
te same rozwiązania:
dla małych i
dla dużych korporacji taxi

Tylko jedna,
prosta opłata miesięczna
(abonament).
Brak kosztów aktywacyjnych. Dowolna ilość zleceń i stanowisk dyspozytorskich

Oszczędność kosztów inwestycyjnych.
System działa w oparciu o
internetowe rozwiązania VoIP:
nie trzeba kupować
żadnych dodatkowych urządzeń!

Większość funkcji systemu
można przełączać
samodzielnie w
panelu administracyjnym
na dowolnym urządzeniu
(smartfon, tablet, komputer)

Zawsze na bieżąco!
System jest dostosowywany
do aktualnych przepisów prawa
(np. RODO, Lex Uber)

Baza danych klientów
(pasażerów)
jest własnością
korporacji taxi

Łatwy start:
do rozpoczęcia pracy
w systemie
wystarczy smartfon.
Brak opłat aktywacyjnych itp.

Praktyczne funkcje KOMBO System Taxi:

Mobilny Dyspozytor

Nowość w KOMBO System Taxi! Teraz zlecenia można odbierać również na smartfonie. Mobilny Dyspozytor pozwala, szczególnie niedużym korporacjom, zaoszczędzić na kosztach zatrudnienia dyspozytorek. Zlecenia w początkowej fazie rozwoju korporacji może przyjmować dowolna osoba (lub osoby) posiadająca smartfon, np. upoważniony kierowca taksówki, czy też właściciel korporacji lub członek rodziny, w trakcie wykonywania innych zadań.

Przeczytaj o Mobilnym Dyspozytorze

Automatyczne zamawianie taxi

W KOMBO System Taxi jest możliwe odbieranie zleceń również całkowicie bez udziału dyspozytorki.

Przeczytaj o automatycznym zamawianiu

Telefon jako terminal

W systemie jako terminale wykorzystywane są telefony z systemem Android. Telefony takie, z wbudowanym GPS oraz obsługą Internetu komórkowego, są łatwo dostępne i tanie, co pozwala na szybkie rozpoczęcie pracy z systemem.

Przeczytaj o terminalu

Wyliczanie ceny przejazdu

Przy odbieraniu zlecenia klient może opcjonalnie podać adres docelowy i wówczas system wyliczy cenę przejazdu. Zależnie od korporacji cena ta może być ceną informacyjną lub ceną za kurs (maksymalną). Cenę można podać klientowi a system automatycznie prześle ją do taksówkarza wraz z adresem docelowym kursu.

Przeczytaj o wyliczaniu ceny

Wysyłka SMS

SMS wysyłany jest przez system, automatycznie do klienta, w momencie gdy taksówka zbliża się do miejsca odbioru klienta. Zabezpiecza to przed zbyt wczesnym wyjściem zamawiającego z domu/lokalu, a jednocześnie pozwala klientowi spokojnie przygotować się do wyjścia.

Przeczytaj o wysyłce SMS

Oprogramowanie VoIP zamiast tradycyjnej centralki sprzętowej

W system wbudowana jest internetowa centrala VoIP (oprogramowanie), która zastępuje tradycyjną centralkę sprzętową. Rozwiązanie to pozwala zaoszczędzić na kosztach inwestycyjnych korporacji taxi, gdyż do pracy w systemie wystarczy smartfon. Rozwiązanie VoIP umożliwia dyspozytorkom na pracę z dowolnej lokalizacji oraz skraca czasu obsługi zlecenia, dzięki identyfikacji dzwoniącego klienta oraz podpowiedziom z listy adresów ostatnich zleceń klienta.

Przeczytaj o centrali VoIP

Pełna integracja z mapami

Pełna integracja z mapami pozwala nam na wyznaczanie stref przy pomocy rysowania obszarów na mapie, co zaoszczędza czas, niezbędny w innych systemach do rozpoczęcia pracy. W naszym systemie nie ma potrzebny wypisywania nazw ulic i zakresów numerów budynków jakie znajdują się w strefach. Na podstawie narysowanych obszarów i wpisanego podczas wysyłania zlecenia adresu, system automatycznie znajdzie pozycję GPS adresu i wyznaczy strefę, w której znajduje się klient.

Przeczytaj o mapie

Pozycjonowanie GPS

Wykorzystanie odbiorników GPS wbudowanych w telefony pozwala na śledzenie realizacji zleceń przez taksówkarzy jak i udostępnienie zaawansowanych funkcji wyboru taxi opartych o mapy. Najpopularniejszym z dostępnych algorytmów, jest wybór taxi z najbliższym dojazdem do klienta, co pozwala zaoszczędzić taksówkarzowi benzynę a klientowi skraca czas oczekiwania.

Przeczytaj o mapie

Przyspieszenie obsługi klienta

Dzięki systemowi możliwe jest znaczne przyspieszenie obsługi klienta:

  • Po odebraniu telefonu dyspozytorka widzi na ekranie ostatnie zlecenia klienta i może wybrać z listy miejsce gdzie powinno podjechać taksówka, co pozwala zaoszczędzić nam wpisywania adresu.
  • W przypadku nowych klientów, system podpowiada dyspozytorce nazwę ulicy podczas jej wpisywania. Już po wpisaniu trzech znaków można wybrać ulicę z listy, dopisać numer i wysłać zlecenie do taxi.
  • Cała aplikacja dyspozytorki może być obsługiwana bez udziału myszki, przy pomocy skrótów klawiszowych, dzięki czemu od odebrania telefonu do odłożenia słuchawki można wprowadzić zlecenie do systemu w mniej niż 10 sekund.

Przeczytaj o dyspozytorze

Algorytmy wyboru taxi

W systemie mamy dostępne różne algorytmy wyboru taxi do zlecenia:

  • podział na strefy i wybór taxi ze strefy,
  • wybór taxi z najbliższym dojazdem do klienta, z możliwością określenia najdłuższego możliwego dojazdu,
  • wybór na podstawie strefy a następnie, przy braku w strefie, najbliższej taxi, zgodnie z ustawionym dojazdem maksymalnym,
  • wybór taxi oczekującej najdłużej na zlecenie a znajdującej się w określonej w konfiguracji odległości od klienta.

Wszystkie te algorytmy dostępne są w konfiguracji systemu i mogą być przełączane przez osoby uprawnione (wybrane dyspozytorki), w dowolnym momencie działania systemu, poprzez panel konfiguracyjny.

Przeczytaj o algorytmach wyboru taxi