KOMBO System Taxi
Pracuj tak jak chcesz z dyspozytornią lub bez dyspozytorni. Decyzja należy do Ciebie!
Sam przełączasz dowolnie czy kierowcy odbierają połączenia czy dyspozytorki. Dzięki temu możesz zaoszczędzić na kosztach dyspozytorni, poprzez efektywne jej wykorzystanie w okresach dużego ruchu. Kierowcy mogą również pracować samodzielnie przez całą dobę.
![](https://system-taxi.pl/wp-content/uploads/2019/08/cropped-favicon-1.png)
Dlaczego KOMBO System Taxi?
Zdalna aktywacja online!
Aktywuj na 30 dni, bez zobowiązań.
Aplikacja do zamawiania taxi
![](https://system-taxi.pl/wp-content/uploads/2020/05/aplikacja_urzadzenia5-1-1024x553.png)
Poznaj opinie naszych klientów!
Zdalna aktywacja online!
Aktywuj na 30 dni, bez zobowiązań.
Praktyczne funkcje KOMBO System Taxi:
🆕 Telefoniczne przyjmowanie zleceń przez kierowców
Nowość w KOMBO System Taxi! Teraz telefoniczne zamówienia taxi mogą przyjmować również kierowcy dzięki technologii łączącej rozmowy telefoniczne klientów korporacji bezpośrednio z kierowcami, zgodnie z kolejką.
Przeczytaj o Telefonicznym przyjmowaniu zleceń przez kierowców
🆕 Mobilny Dyspozytor
Nowość w KOMBO System Taxi! Teraz zlecenia można wprowadzać do systemu również na smartfonie. Mobilny Dyspozytor pozwala, szczególnie niedużym korporacjom, zaoszczędzić na kosztach zatrudnienia dyspozytorek. Zlecenia w początkowej fazie rozwoju korporacji może przyjmować dowolna osoba (lub osoby) posiadająca smartfon, np. upoważniony kierowca taksówki, czy też właściciel korporacji lub członek rodziny, w trakcie wykonywania innych zadań.
Przeczytaj o Mobilnym Dyspozytorze
Automatyczne zamawianie taxi
W KOMBO System Taxi jest możliwe odbieranie zleceń również całkowicie bez udziału dyspozytorki.
Przeczytaj o automatycznym zamawianiu
Aplikacja Kierowcy na telefon z Androidem
Do rozpoczęcia pracy w Aplikacji Kierowcy potrzebny jest jedynie telefony z systemem Android. Telefony takie, z wbudowanym GPS oraz obsługą Internetu komórkowego, są łatwo dostępne i tanie, co pozwala na szybkie rozpoczęcie pracy z systemem.
Wyliczanie ceny przejazdu
Przy odbieraniu zlecenia klient może opcjonalnie podać adres docelowy i wówczas system wyliczy cenę przejazdu. Zależnie od korporacji cena ta może być ceną informacyjną lub ceną za kurs (maksymalną). Cenę można podać klientowi a system automatycznie prześle ją do taksówkarza wraz z adresem docelowym kursu.
Wysyłka SMS
SMS wysyłany jest przez system, automatycznie do klienta, w momencie gdy taksówka zbliża się do miejsca odbioru klienta. Zabezpiecza to przed zbyt wczesnym wyjściem zamawiającego z domu/lokalu, a jednocześnie pozwala klientowi spokojnie przygotować się do wyjścia.
Oprogramowanie VoIP zamiast tradycyjnej centralki sprzętowej
W system wbudowana jest internetowa centrala VoIP (oprogramowanie), która zastępuje tradycyjną centralkę sprzętową. Rozwiązanie to pozwala zaoszczędzić na kosztach inwestycyjnych korporacji taxi, gdyż do pracy w systemie wystarczy smartfon. Rozwiązanie VoIP umożliwia dyspozytorkom na pracę z dowolnej lokalizacji oraz skraca czasu obsługi zlecenia, dzięki identyfikacji dzwoniącego klienta oraz podpowiedziom z listy adresów ostatnich zleceń klienta.
Pełna integracja z mapami
Pełna integracja z mapami pozwala nam na wyznaczanie stref przy pomocy rysowania obszarów na mapie, co zaoszczędza czas, niezbędny w innych systemach do rozpoczęcia pracy. W naszym systemie nie ma potrzebny wypisywania nazw ulic i zakresów numerów budynków jakie znajdują się w strefach. Na podstawie narysowanych obszarów i wpisanego podczas wysyłania zlecenia adresu, system automatycznie znajdzie pozycję GPS adresu i wyznaczy strefę, w której znajduje się klient.
Pozycjonowanie GPS
Wykorzystanie odbiorników GPS wbudowanych w telefony pozwala na śledzenie realizacji zleceń przez taksówkarzy jak i udostępnienie zaawansowanych funkcji wyboru taxi opartych o mapy. Najpopularniejszym z dostępnych algorytmów, jest wybór taxi z najbliższym dojazdem do klienta, co pozwala zaoszczędzić taksówkarzowi benzynę a klientowi skraca czas oczekiwania.
Przyspieszenie obsługi klienta
Dzięki systemowi możliwe jest znaczne przyspieszenie obsługi klienta:
- Po odebraniu telefonu dyspozytorka widzi na ekranie ostatnie zlecenia
klienta i może wybrać z listy miejsce gdzie powinno podjechać taksówka, co
pozwala zaoszczędzić nam wpisywania adresu. - W przypadku nowych klientów, system podpowiada dyspozytorce nazwę ulicy
podczas jej wpisywania. Już po wpisaniu trzech znaków można wybrać ulicę z
listy, dopisać numer i wysłać zlecenie do taxi. - Cała aplikacja dyspozytorki może być obsługiwana bez udziału myszki,
przy pomocy skrótów klawiszowych, dzięki czemu od odebrania telefonu do
odłożenia słuchawki można wprowadzić zlecenie do systemu w mniej niż 10
sekund.
Algorytmy wyboru taxi
W systemie mamy dostępne różne algorytmy wyboru taxi do zlecenia:
- podział na strefy i wybór taxi ze strefy,
- wybór taxi z najbliższym dojazdem do klienta, z możliwością określenia
najdłuższego możliwego dojazdu, - wybór na podstawie strefy a następnie, przy braku w strefie, najbliższej
taxi, zgodnie z ustawionym dojazdem maksymalnym, - wybór taxi oczekującej najdłużej na zlecenie a znajdującej się w
określonej w konfiguracji odległości od klienta.
Wszystkie te algorytmy dostępne są w konfiguracji systemu i mogą być przełączane przez osoby uprawnione (wybrane dyspozytorki), w dowolnym momencie działania systemu, poprzez panel konfiguracyjny.
Przeczytaj o algorytmach wyboru taxi
Zdalna aktywacja online!
Aktywuj na 30 dni, bez zobowiązań.